2018 General Assembly of the ARN / Assemblée générale 2018 de l'ARN

The annual General Assembly of the ARN will be held on February 16th 2018 at the Université du Québec à Montréal (1205, St-Denis Street, Montreal, QC, Room N-3780), at 9:30AM (Montreal Time).

All members can assist but only Regular members can vote and apply for a position. There are three open seats this year on the board of directors (President and two Administrators). Mandates are renewed every two years.

The agenda of the assembly can be downloaded here. Minutes will be published on our website. To attend, please contact us at info@associationneuroeducation.org

---

L'assemblée générale annuelle de l'ARN se tiendra le 16 février 2018 à l'Université du Québec à Montréal (1205, rue St-Denis, Montréal, QC, Salle N-3780), à 9h30 (heure de Montréal).

Tous les membres peuvent y assister, mais seulement les Membres réguliers pourront voter et poser leur candidature à un poste. Cette année, trois postes sont à pourvoir au sein du conseil d'administration (Président et deux Administrateurs). Ces mandats sont renouvelables et d'une durée de deux ans.

L'ordre du jour peut être téléchargé ici. Le procès-verbal sera rendu public sur notre site. Pour y assister, écrivez-nous à info@associationneuroeducation.org